وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای را داشت اما مقامات ایرانی این اجازه را به او ندادند.

وبسایت روشنگری:یک منبع آگاه در عربستان سعودی به خبرنگار وب سایت "أنصار الفاروق" که به نظر می رسد از رسانه های نزدیک به سلفی ها و وهابیون است، گفت: شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان اواخر هفته گذشته سفری محرمانه به تهران داشت.

این منبع آگاه همچنین گفت: شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با مقامات عالی رتبه ایران را داشته اما مقامات ایرانی این اجازه را به او ندادند.

"أنصار الفاروق" که خبر خود را تحت عنوان «زيارة سرية لـ "بندر بن سلطان" إلی طهران» منتشر کرده، در ادامه نوشت: این منبع مطلع جزئیات بیشتری در مورد این سفر محرمانه و اهداف آن را فاش نکرد.

گفتنی است بدون شک با دیدارهای بی سابقه "حسن روحانی" رئیس جمهور و "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران با مقامات کشورهای مختلف جهان و نیز مذاکره تلفنی روحانی با اوباما، رئیس جمهور آمریکا، بدون شک عربستان سعودی که یکی از اصلی ترین رقبای جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه به شمار می رود، احساس خطر کرده و می توان پیش بینی کرد که این سفر محرمانه "بندر بن سلطان" در این راستا بوده باشد.

از سوی دیگر عدم موفقیت گروه های تکفیری و سلفی در سوریه که به طور مستقیم بازوی سازمان اطلاعات و امنیت سعودی در این کشور هستند، می تواند از دیگر علل و عوامل سفر "بندر بن سلطان" به تهران باشد.

شاید بتوان گفت اکنون که رئیس سازمان اطلاعات و امنیت سعودی کشورش را در ضعیف ترین موقعیت و جایگاه در منطقه می بیند و از طرفی نیز جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین موقعیت و جایگاه دیده، آینده کشورش را در خطر می بیند از همین رو با انجام این سفر به تهران، تلاش کرده برخی امتیازات را به طرف ایرانی بدهد تا شاید بتواند کشورش را از سقوط در پرتگاه نجات دهد.
منبع:شیعه آنلاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:بندربن سلطان,وهابی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com